;))


Tuesday, March 1, 2011

saya rindu kalian semua!!!!!!!!!!

               

saya rindu........<3
       


this picture was taken when i was in form 4,, wt my dorm mate!! love them all.........
( teteh,nina,deqyah,aliya,nana,ruzi,hajare,shida) Separuh saja sempat ditonjolkan,,yang lain maaf ye,,



paling saya rindu teman tidur saya!!!!



semasa di dorm,,selepas waktu berbuka,,snap dulu sebelom turun prep..HAHA..



hihi,, budak-budak yg harok nk pergi dinner,,lagi2 yg pegang kipas and beg kertas tuh,,HAHA,,yang tudung hitam tu baru putus cinta,, sebab tuh jadi macam tuh,,hhhaaaa


haha,,,,,, tak boleh go ini gambar.... taken during after last paper.. pengajian perkembangan kanak-kanak
and seni kecantikan( tggu abg botak tak keluar2 pulak!! ,,HAHA,,)
*pada yg tahu abg botak siapa,sila keep quiet ya!)


di toilet sekolah,,,jadi je kan?? cute right?? cepat ambik baldi!! haha....
 with doth and mia..... :))


huhu,lengkap geng kejahatan saya,,,, anda ROCK!!!!!!!!!


 huhu,, saya nak prep,,saya nk sekolah,,kembalikan zaman persekolahan saya,,HUAHAUAHUA,,

* Cehh wah,, tak tahu malas nk pergi sekolah,,HAHA,,


4 comments:

  1. Hajarrr. aku sedihhh. gambar aku takdeee.

    ReplyDelete
  2. hajar ! siapa kah si botak yg ko mksud kn itu ? hahahaha :p

    ReplyDelete
  3. hanna hahaha padan muka!

    ReplyDelete
  4. oiiii
    apesal msukkn gmbr aq y sgt selekeh uhh
    huhuhu
    pape pown aq rindu giler babi r ngnh korg
    ahahahah

    ReplyDelete