;))


Friday, April 15, 2011

SAYA SUKA ASRAMA SAYA!

Huhui,, aja is back,, ahaha,, act, aku nak update blog ni siang tadi, tapi kepala aku migrain gila! so, malam lahh baru dapat update,, yela kann sekarang cuaca dah lah panas,, lepas tu tadi aku ade driving class lagi!! SUMPAHH!! penat woahh!! Dahlah panas , aku dahlah takde mood.. habis suma tiang kat tempat parking aku langgar,, tak penah- penah aku langgar,, naseb ko la tiang ea!! ahaha.. ea, jauh menyimpang ni dah dari tajukk,,
haha,, so, tajuk i today. "AKU SUKA ASRAMA"!! korang suka takk??
haha,, act, sebelum ni aku benci gila kat asrama,, sbb jauh dari keluarga,, makan tak best! tak dapat minum air oren yang sejuk-sejuk tu,,



hah, tgok tu!! best kann?? rugi kalau tak minum..huhu

haha,, lepas tu aku ni sebenarnya takut sangat tu tak lah, tp sikit la,, nak berani sangat pon tak jugak,, ahha,,so,, so,, la,, bila banyak sangat pengarah kat malaysia ni buat cerita hantu, aku jadi geram pulak! yela kan, pasal diorang aku takut!! Ciss!! dah la "ORANG KATA" kat asrama banyak hantu,, grrr,, takutt!! haha,, lagi-lagi yg macam ni..


HOHO! takut temann,, gila!! kalau jumpa memalam ni,, confirm aku pengsan,,, 
tak banyak bunyi dah weyh,, BEDESUPP.. lari!! ahaha..

Pastu, confirm la kat asrama makan tak best gila an?? lagi la bile part lauk ikan rebus tu kann??
tak selera je rasa tekak ku ini!! HAHA.. 


HAH! sebiji macam kat asrama aku!! tapi elokk asrama aku sikit ka kann>? haha.. 
hidup AZITECH!! AHAHA..

ok, back to the tajuk, aku pon dah tak boleh nak tidur malam, sebab mak aku confirm nak hantar aku
kat asrama,, alahaii makk!! kesian la kat aku ni!! haha,, takut tahu!! badan je besar tapi takut!! huhu..
then, hari yg tidak aku tunggu tu pon sampai,, aku dapat tawaran kat SMT (ERT) AZIZAH!! haha..
kat sana time asrama fully girls kan,, so ok lah juga,,  so, pendekkan cite, aku pon kena mendaftar masuk kat sekolah tu, mak aku pon hantar aku, aku naiik je kat dorm, nak tahu aku jumpa sape??

HAH!! tu dia!!!



ni namanya deqyah!! masa first time jumpa dia ni dulu, aku pelik!!
dia ni macam nerd2 tu yg tak cakap.. senyap je,, cakap sepatah, jawab sepatah!!

tension nok!! ahaha,,  lpas tu aku pergi turun DM dengan dia la ,, p melantak no!! haah,, menu kitaorang mmg best!!  nasi ayam!! superbb,, mak tu masak!! best gila




sedap kann?? walau ramai orang beratur aku sanggup tunggu!! HAHA..
  
satu benda aku suka sepanjang aku sekolah kat azitech ni,, kitaorang akan beratur dekat belakang budak yg sebaya dgn kita dan make sure, belakang kita tu ade junior,, and then time tu lah kita cakap,, " dik,dik, akak after akak ni tau?? HAHA,, sian kat junior aku!! kadang2 kitaorang main tipu jek!!
lantak la kau dik! aku da lapo ni!! AAK?? ( ada aku kesah?) haha.. biasaenya yg buat benda ni geng aku lahh
sampai diorang agaknya naik meluat tgok kitaorang,,HAHA,, tapi nak lawan kitaorang, tak boleh,, tu yg sabo je tuh!! HAHA..  muka masa tuh ,, macam ape dahh,,HAHA..


haha,,,,,, CHEERS JUNIOR :)


tapi bila masuk asrama ni, banyak benda aku belajar, :


                basuh baju~~~~   

( antara perkara paling malas nak buat, tapi kalau agak2 kaya, aku campak je baju aku kat mesin basuh kat bawah tu,, ,, )


jemur baju,, sbb aku jarang2 buat kan,, sbb aku rajinn sangat!! ahaha..

antara sebab2 aku suka asrama ni sbb takde lelaki,, haha,, aman dunia!! 


pssttt,, tapi kalau lelaki tu macam beto ni,, ade 100 pon takpe,, admire yaww :))
huhuh.. <3


tapi benda paling best masa kat asrama mesti lah kawan-kawan baru yg voguee,, dan gojest rightt??

aku ade geng sendiri kalau kat asrama ni,, makan sama2,, tido sama2,, kena marah sama2,
gado sama2,, benda tu kita takkan dapat kalu kita sekolah kat sekolah harian biasa rite??


inilah MEREKA yang selalu ade kat belakang,depan,tepi, kiri,kanan, ketika aku berjalan,makan, kena marah dengan warden, and of course tido!! kalau sebelum tido tak memekak tak sah!! :)

and kitaorang juga ade janji taknak kawen cepatt, at least umur 27!! ahha..
suka2 je kann.,, ahaha.. tapi dorg mmg best,,,

Aku juga sangat suka time prep,, biasanya aku tak prep kat kelas sendiri,, sbb bnyak bf, aku dari klas seni kecantikan, aku pula dari klas pengajian kanak2, tu yg dok melepak naa,, haha

lagi satu sbb aku suka duduk asrama sbb, boleh snap gamba bnyak gila
macam sekolah aku punya!! haha..






CHEERS :)))

POSE SEBELOM TIDO,,HEHEHEHE,,:)







ACT, banyak benda menarikk kat asrama,, so, bg mereka yang tak penah duduk asrama, sila lah
masok arama,, tak rugi punya,, best gila..SUMPAHH!! haha,,

No one is in control of your happiness but you; therefore, you have the power to change anything about yourself or your life that you want to change. :)
                                           
tata,, see you in the next entry!! :)

8 comments:

  1. seronokkk ! (: . kalau la sy ada tahun lps . msty sy rapat gan awak kn-2 ?

    ReplyDelete
  2. haha . hajarr . asl tetibe ade beto aku seyh ? haha . btw . so shuweet ur story ! i looikeee . hehe

    ReplyDelete
  3. hahaahah
    muke aq y selebet uhh ade
    wuaaaa
    btw rindu cgt time nyy
    huhuhu:(:(

    ReplyDelete
  4. saleha ; kalau awak ade mesti best jugakk sayangss!! hehe..:)

    ReplyDelete
  5. diyana- beto is mine ok! dont steal it from me okay? hahah,, thanks dear ea!

    ReplyDelete
  6. ruzi~ muka ko mmg selebet ponn,, HAHA,, (JOKE) :)
    btw, aku pon rindu time ni,, remaja adalah zaman paling seronok sekali kann??

    ReplyDelete
  7. ohhhh tersentuhnyaaa ! ;') hajar aq paling suka part kw ltak pic aq yg sorang nuh . so mcm x de spe yg boleh challenge my cute baby face!!! bhahahaha btw i am really enjoy ur entry this time! i lovin it (iklan mcD)

    ReplyDelete
  8. mirra~ Aku da agak dah ko suka aku letak gamba tu.. mula2 nak letak pic kau ngan teteh tp tak jd,,sbb saja je nk tunjuk muka ekslusif kau tuh! HAHA.. thank you okayy dearr,, :) im lovin it too lah!! HHAA,,XD!

    ReplyDelete